divendres, 22 de setembre de 2017
Telèfon: 973777611 Fax: 973777627

Notķcies

04/04/2016

LA DIPUTACIÓ DE LLEIDA DÓNA SUPORT A LA III FIRA SALUT I BENESTAR DE BENAVENT DE SEGRIĄ

Foto

Aquesta fira estą adreēada a totes aquelles persones interessades en les terąpies naturals i la medicina convencional, hi trobaran tallers de la cura del cos i de la ment, aixķ com xerrades i conferčncies sobre la prąctica d’una vida saludable

La Diputació de Lleida ha acollit aquest dilluns la presentació de la tercera Fira Salut i Benestar a Benavent de Segrią. Lacte de presentació ha comptat amb la participació del vicepresident quart, Jordi Latorre; de lalcalde de Benavent de Segrią, Manel Catalą; del regidor de lĄrea de Promoció Econņmica, Antoni Carré, i de la tčcnica de lajuntament i responsable de la fira, Rosa Maria Guijarro.

La novetat en aquesta tercera edició és que sha tornat a organitzar la fira en dos dies, els 9 i 10 dabril, i que shan canviat les dates al calendari, ja que en les anteriors se celebrava el mes doctubre. La fira és dentrada lliure i gratuļta.  Totes les activitats es faran a la plaēa de lajuntament i al casal cultural daquest municipi de la comarca del Segrią.

Lalcalde de Benavent de Segrią, Manel Catalą, ha explicat que es tracta duna fira adreēada a totes les persones interessades en la prąctica duna vida saludable, shan organitzat activitats i jornades tčcniques per fomentar la salut personal i col·lectiva, aixķ com el benestar fķsic i mental basat en les terąpies naturals.

El vicepresident quart, Jordi Latorre, ha indicat que la Diputació de Lleida dóna suport a fires i esdeveniments que es caracteritzin per la seva especialització i diferenciació, com és en aquest cas.

El certamen comptarą amb diferents espais que oferiran als visitants xerrades de professionals i comerciants del sector de la salut i del benestar, com jornades tčcniques, col·loquis, espais que ofereixen tractaments, productes dalimentació, agrobotigues, bellesa o artesania, entre altres.

El regidor Antoni Carré ha indicat que en aquesta tercera edició sha ampliat la zona dexpositors situats en una carpa instal·lada a la plaēa de lajuntament (un total de 50 expositors) amb parades dartesania, de productes naturals, de productes elaborats a mą, productes dalimentació sana, de cura del cos, de cura del medi ambient, de reciclatge, de nova tecnologia  i deficičncia energčtica.

Aixķ com també shan ampliat el nombre de tallers i xerrades organitzades al casal cultural. En total, shan previst onze xerrades durant el dissabte i el diumenge. Com a novetat daquesta edició, Carré ha ressaltat també un conjunt dactivitats infantils com els tallers per a nens i una zona de jocs de fusta gegants.

Els organitzadors de la fira destaquen la conferčncia de dissabte 10 dabril a les 11 hores del doctor Joan Vińas sobre la Importąncia de la biočtica en medicina, on exposarą el paper de lčtica mčdica en lexercici de la medicina i en la recerca biomčdica pel bé dels malalts i per millorar la qualitat de la medicina.

Lleida, 4 dabril de 2016